PDA

View Full Version : *bape Store Taipei Opening Party


APE2006
07-15-2007, 02:29 AM
*BAPE STORE TAIPEI OPENING PARTY THERE WILL BE A SPECIAL EVENT FEATURING TERIYAKI BOYZ+NIGO
http://img511.imageshack.us/img511/822/ap20070715020426249tq8.jpg
TAIPEI BAPE FANS GOGOGO!!:cool:

n7best
07-15-2007, 03:00 AM
wow!!~~~ damnnn man i wish i can be at there

aznkooman
07-15-2007, 06:15 AM
hopefully I'll be there.
anyone up for a meet up there?

jinikari01
07-15-2007, 08:01 AM
make sure ya'll record on a video and post that up~~~

BapeManTaiwan
07-15-2007, 09:06 AM
man dammit i left 2 weeks early....shit shit shti!!!!!
have fun whoevers going im sure this will b like the best thing taipei bape will ever have

b-mannnnn
07-17-2007, 11:11 PM
I think I'll be there. Is it a private party? anyone have more info?

Takeshi
07-21-2007, 01:25 AM
Well... Its says party for bape mania... Only for BAPE members?

shareen
07-21-2007, 12:33 PM
Spend 5000NTD in BAPE Taipei and get one ticket! NIGO will show up in bape sore and sign Taipei Opening Tee on 7/29. GO APE!
If you can read chinese, check this out!
http://tw.myblog.yahoo.com/bape-blog/article?mid=4278&prev=-1&next=4267,

aznkooman
07-24-2007, 05:12 AM
who's going?
MEET UP!!! I'm arriving TPE on Thurs. morning!!!

Takeshi
07-24-2007, 09:37 AM
Shareen... Whos that blogger? Some BWS staff?

aznkooman
07-24-2007, 04:46 PM
Shareen... Whos that blogger? Some BWS staff?
based on what he/she wrote, he's just a bape head.
He spend 10000NTD in order to get 2 tickets to get in the party:D

BapeManTaiwan
07-24-2007, 06:59 PM
u need to spend that much to get a ticket?

shareen
07-25-2007, 06:07 PM
based on what he/she wrote, he's just a bape head.
He spend 10000NTD in order to get 2 tickets to get in the party:D


I read what you post on BAPE BLOG.
The event in Bape store is much more hot than the party. :D
It would be a tough struggle........GO APE!

shareen
07-25-2007, 06:09 PM
Shareen... Whos that blogger? Some BWS staff?

He is the BAPE mania like us.
We spent a lot of money and Time on BAPE and Nigo.

aznkooman
07-25-2007, 08:37 PM
I read what you post on BAPE BLOG.
The event in Bape store is much more hot than the party. :D
It would be a tough struggle........GO APE!
wait...so there're two events? one at BAPE store where Nigo signs tee and the other is the the party?
I just got back to taiwan this morning...I'll ask my friend if he can get me in the party and a tee w/ doing the raffle...:p

BapeManTaiwan
07-26-2007, 08:02 AM
^^lucky boy hook me up with sumtin or pictures of the nice girls in taiwan lol

b-mannnnn
07-26-2007, 11:55 AM
I think I'm going to the private party.

Not sure about the signing session either.

I'm more interested to meet verbal over nigo as I've met nigo a few times already.

BapeManTaiwan
07-26-2007, 12:30 PM
^^^dang i wanna meet u then lol.

aznkooman
07-27-2007, 03:36 AM
^^^dang i wanna meet u then lol.
word! I wanna meet B-mannnnnnnn!

Takeshi
07-28-2007, 04:29 AM
This is so cool man... Saw the pictures of Nigo in HK Bape Store... I bet it will be as fun... Too bad... I am still in Singapore...

aznkooman
07-28-2007, 10:29 AM
I went to bape store and picked up my 4 tks for FREE tonight! LOL!!!
Nigo was there being interviewed.
http://i29.photobucket.com/albums/c287/aznkooman/DSC02762.jpg

Takeshi
07-28-2007, 01:28 PM
o.O... How did you get em free? Nigo interviewed by who?

aznkooman
07-28-2007, 02:00 PM
connection :p
佼哥was interviewing him I think.

Takeshi
07-29-2007, 12:05 AM
Wow... Have fun tonight!!! I think the autograph session is over by now...

b-mannnnn
07-29-2007, 09:56 AM
I'm going. Met Nigo and teriyaki boyz at bape store today.

aznkooman
07-29-2007, 02:28 PM
I got my tees, so I didn't go to bape this morning. If I knew they let ppl take pics with them I'd go. My friend was actually waiting for me over there...==" too bad.
Just came back from the party, they canceled the performance by TB. Thank god I got the ticket for free. I feel bad for all ya who paid...
b-mannnn, what were you wearing? I was wearing startrak tee+cockstar jeans+blue camo cap. My bro was wearing red camo s/s thermal and backstar jeans.

b-mannnnn
07-29-2007, 10:10 PM
It was a crazy day. I got Nigo to sign my t-shirt and even had him sign my name on it. Met teriyaki boyz at bape store but didn't get to talk to them.

The party was craaaaaaaaazyyyy. I was disappointed to hear they weren't performing due to some misunderstanding cops issues but instead of performing, wise and ilmari were hanging out at the bar most of the time with some occassional appearance of verbal and ryo-z. Verbal couldn't even make it to the bar cuz too many ppl ask him for pics and signature. I ran into verbal in the bathroom and talked to him for a few minutes. Talked to Wise, Ilmari, and ryo-z as well. Got them to sign on my t-shirt and took some pics. Later a friend came through once again and got us into the VIP section but didn't hang out there too much. More fun on the floor.

Craaaazy night.

By the way I was wearing pony hair bapesta, bape head jeans, gucci pattern bape head t-shirt. My friend was wearing the 100,000 yen swarovski t-shirt so it was hard to miss him.

http://img264.imageshack.us/img264/8586/dsc07137lt0.jpg

aznkooman
07-29-2007, 10:38 PM
wow...
didn't know they were hanging out at the bar...
I was upstairs in the VIP section the whole time. I left right after the annoncement...sigh...

BapeManTaiwan
07-29-2007, 10:52 PM
what was the 100,000 yen swarovski?the milo one?

b-mannnnn
07-29-2007, 10:56 PM
Man, you should have stayed. VIP was kinda boring so I hung out on the floor most of the time.

Signed by Nigo with my name in Katagana on the bottom.
http://img407.imageshack.us/img407/839/dsc07147do3.jpg
Signed by Wise and Verbal. Two of my favorites from teriyaki.
http://img96.imageshack.us/img96/4293/dsc07148nf4.jpg

BapeManTaiwan
07-29-2007, 10:56 PM
what was the damn 100,000yen tee already lol

b-mannnnn
07-29-2007, 10:56 PM
what was the 100,000 yen swarovski?the milo one?

no the bape camo one with blue rhinestones.

BapeManTaiwan
07-29-2007, 10:58 PM
^^^ o u mean the box tee?that things like so hard to get...taipei store had them?

aznkooman
07-30-2007, 03:04 AM
nice nice...I didn't want to get hurt cauz I thought ppl are gonna be mad when they annonce that shit...I knew they're not coming out at about 10:30...
sigh...i wanna meet wise...

b-mannnnn
07-30-2007, 02:31 PM
^^^ o u mean the box tee?that things like so hard to get...taipei store had them?

Taipei had those box t-shirts when they came out.

BapeManTaiwan
07-30-2007, 07:02 PM
^^^if taipei has anything ever like that and u can get hold of it let me know and u got any of the tees from the party thing for sale?

evoke13 ver3
07-30-2007, 11:46 PM
bmannnnn - where you get that gucci pattern tee from?

b-mannnnn
07-31-2007, 12:12 PM
bmannnnn - where you get that gucci pattern tee from?

2 or 3 years ago in Japan when it released.