PDA

View Full Version : Final product shot of Pharrell Roadstas before release (Dec 16)


The Locust
11-22-2006, 07:11 AM
PM me for more info on these.

http://i27.photobucket.com/albums/c171/TheLocust516/Bape/PharrellRoadstas.jpg

theafroshane
11-22-2006, 07:18 AM
I can't wait.

Syko
11-22-2006, 07:23 AM
nice pic, the blue and reds look the best imo

ronsta
11-22-2006, 07:45 AM
i missed the ampm's, not missing the pharrell's.

Bossman75
11-22-2006, 07:47 AM
Loc, read your PMs fella!

I hate Roadies, but these.....hmmm.....well........

Undftd
11-22-2006, 08:02 AM
damn i duno if i can pull these off but they are so fresh

Blackspade
11-22-2006, 08:03 AM
OG Pink blue and red is a must buy.

andyn
11-22-2006, 08:08 AM
Reds for me if I get any.
Need to see them in the flesh so to speak before deciding though

"a"
11-22-2006, 08:24 AM
If anyone needs the matching N.E.R.D t from the lets get blown video in size M (a bit smaller than usual m) let me know.

Asami
11-22-2006, 08:30 AM
Nah, I'm not really feeling them. They're pretty hot, just not my cup of tea.

Daanie
11-22-2006, 08:43 AM
Those are awesome.

P@D3
11-22-2006, 08:50 AM
^^ Dont think I would get these,, a bit too flashy for me,, but they would look dope on other people :D jus not me

Absolution
11-22-2006, 08:58 AM
It's got Pharells face on it , i want them !

LoL they are pretty ill though.

Bossman75
11-22-2006, 09:06 AM
They are too fucking crazy to pass up. Even with P's mug on em, which I would normally avoid. Definitely gonna killin people in the streets wearing these.

CinderblocK
11-22-2006, 09:51 AM
im definately gonna try to cop 2 out of the 3 (blue/red and mint/tans)

im gonna pass on the pink/purple ones.....

blairsteelers
11-22-2006, 10:06 AM
nice pic, the blue and reds look the best imo

i agree....

jamsessions
11-22-2006, 10:40 AM
i think ill take the mint/tans! dope pic tho!

Andrew
11-22-2006, 11:21 AM
Not really a fan of these

bologna
11-22-2006, 11:26 AM
I'm not fond of those green laces on the purple/pinks.

allBAPEDout
11-22-2006, 11:27 AM
Can anybody pik 1 of those up for a fee, of course?

Bukkake
11-22-2006, 11:32 AM
Wack looking...pantent ones are much better..plus who wants a fruitcake poser on the back of your sneakers...these will sell to the same people who buy board flips..metorsexual skaters who don't got any skratchers on there trucks

Classic
11-22-2006, 11:35 AM
They are too fucking crazy to pass up. Even with P's mug on em, which I would normally avoid. Definitely gonna killin people in the streets wearing these.

true story

Bossman75
11-22-2006, 11:49 AM
Wack looking...pantent ones are much better..plus who wants a fruitcake poser on the back of your sneakers...these will sell to the same people who buy board flips..metorsexual skaters who don't got any skratchers on there trucks

So not going to be worn by guys jerking off over a Japanese chick dressed as a air sterwardess then? I think that would be dope to see don't you? :D

rosstopher75
11-22-2006, 12:00 PM
I still think they are fucking awful

deadnoob
11-22-2006, 01:33 PM
i dont mind the pharrell head in the winter, my pants will cover it. idk about that head in the summer tho...

double.0
11-22-2006, 01:37 PM
loc ....LOC........LOC...

ermmm...check ur PMs our kid....:D

CinderblocK
11-22-2006, 01:41 PM
the head is really not that big of a deal. i mean, its only like an inch tall

i think you'll have to look close to even tell wtf it is anyway

(B)ape_Child
11-22-2006, 02:30 PM
I don't fancy these at all

alot of you mates seem to though

[do i sound english]

intriguing
11-22-2006, 02:42 PM
cant waittttt

The Locust
11-22-2006, 07:11 PM
yea its not like it distinctly looks like pharrell. It looks like any light skinned black person lol

I could make a really low blow racist joke, but after the debacle with Kramer, I think i'll pass on this one.

czar
11-22-2006, 07:15 PM
Hey whoa we got racists in here? Not cool at all dude not cool at all.

bapesta777
11-22-2006, 07:22 PM
these roadstas are hot....definitly gettin the blue and red ones

The Locust
11-22-2006, 07:35 PM
Hey whoa we got racists in here? Not cool at all dude not cool at all.

No one. Refer to my post.

Birdman
11-22-2006, 07:53 PM
i'M GONNA COP EITHER ALL OR JUST THE OG Pink blue and red

Blackspade
11-22-2006, 08:16 PM
i'M GONNA COP EITHER ALL OR JUST THE OG Pink blue and red

Good luck, you'll need it.

keefboz
11-22-2006, 08:17 PM
I have zero sta's, roadsta's, nothing, but i would definately consider getting these, to refer to loc's many longstanding jokes, wearing these would put a smile on a lot of chiropractors faces.

Awful spelling i know!

Notorious
11-23-2006, 12:05 AM
um, you actually spelled chiropractor right so...lucky guess, or u just playing? haha

keefboz
11-23-2006, 12:07 AM
seriously a lucky guess, i just cannot be bothered to do a spell check, would rather get flamed for bad spelling!

Anjinzuka01
11-23-2006, 12:22 AM
im feeling them, the red the most... yeah it has p's face on it but...they look dope, IMO.....

Notorious
11-23-2006, 12:43 AM
p's face would be fully covered by my jeans

Stickz405
11-23-2006, 01:55 AM
Pharrell's Roadstas in the That Girl video looks like Coffee colorway but shiny..I tired to make a screenprint, but it didnt come out.

Djizzl
11-23-2006, 06:29 PM
blue n reds are strait heat. i dont really understand the other colorways lol. just some random ass non matching shit

prins
11-23-2006, 06:31 PM
blue and red.

protoge
11-24-2006, 10:48 AM
u guys think cliffedge or stay246 or pondon or ne reseller sites will have these

michael hunt
11-24-2006, 10:50 AM
whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy yyyyyyyyyyyy
couldn't it be the NERD brain on the back instead

ChiLoZ
11-24-2006, 02:15 PM
these will be faped! i guess :confused:

levisxclot
11-24-2006, 11:54 PM
'P' Roadsta (red blue) is a must buy! Cool! :)

sean d
11-25-2006, 02:34 AM
does anybody know if these are dropping in hk aswell ?
or just a new york tokyo ex ?


thanks

" get bape or die tryin "