PDA

View Full Version : 7/28/07


YoungGeneralNYC
07-28-2007, 07:42 PM
yeah a couple of us met today... new catalogues in. (the bag that comes with it isn't that bad lol) I think they have a couple new tees in: nice ones but nothing to die over. Again, I heard the Bat's and Sup's will drop either this week or the next.

paulio4prez
07-28-2007, 08:52 PM
how much is retail on the sleavless hoodies

datdoodfresh
07-28-2007, 09:42 PM
how much is retail on the sleavless hoodies

i think $199

geo89
07-28-2007, 09:47 PM
Any word on the august tee i know its kind of early?

n7best
07-28-2007, 10:01 PM
o0o0o catalog dropp earlier this time :)

blingmojo
07-29-2007, 12:19 AM
how much r the catalog?

ponr/bapexkaw
07-29-2007, 02:03 AM
haha jeah we met it was cool some i heart bp sum roadies polos 3/4 cut shirts etc ntn to break ya neck 4

YoungGeneralNYC
07-29-2007, 02:53 AM
yeah the bag the comes with the catalog is actually useful.
i got compliments on it today.

word I got compliments on it today also.

YoungGeneralNYC
07-29-2007, 02:53 AM
how much r the catalog?

catalogues come to exactly $14.02 after taxes.

YoungGeneralNYC
07-29-2007, 02:54 AM
i think $199

yeah it's definitely $199

YoungGeneralNYC
07-29-2007, 02:55 AM
Any word on the august tee i know its kind of early?

umm no I didn't think to ask either, sorry...

Notorious
07-29-2007, 06:04 AM
i think ima just look at someone elses catalog

YoungGeneralNYC
07-29-2007, 09:52 AM
honestly catalog is wack. does not really reperesent what needs to be represented.
the bag is the best part about it.

i definitely agree

king qeemon
07-29-2007, 10:11 AM
i bought the last size 9 flash.

also bought the last white with color print milo last supper tee in large.

libnkotaco
07-29-2007, 12:34 PM
^^haha couldnt resis eh

Lil yoshi
07-29-2007, 03:00 PM
belts???? new ones??

YoungGeneralNYC
07-29-2007, 03:02 PM
belts???? new ones??

yes they did have some new belts... I'll try to upload some pics of them since I can't describe em unless anyone else can...

BapeHeadNYC
07-29-2007, 07:02 PM
damn..i gotta get there soon..i want one..evry time i go n ask they just sold out on the catalogues...thnks for the heads up

jkaws
07-30-2007, 02:02 PM
I WANT MY BATMANS!!!! Lol

frankpizzel
07-30-2007, 07:10 PM
I actually went to the bape store for the first time on the 28th and it was cool. didn't cop anything (i felt i should have, came all the way from detroit). It's kinda weird but the bape store made me feel a little less about bape. it just felt like any other clothing store.

Slim Bapesta
07-30-2007, 07:18 PM
lol where do u think bape clothes come from ? bape trees ? hahaha surely u must be mad sir.

frankpizzel
07-30-2007, 07:23 PM
I'm just saying when I'm in michigan, it's so hard to get (at least the stuff you want at decent prices) that it feels super exclusive, and it didn't feel exclusive when i went there cause it was like 20 ppl in the store.
but if/when the new color camo's and plaid parka' come out i will probably be back cause those brown and black color camo sleeveless hoddies were fresh.

paulio4prez
07-30-2007, 07:31 PM
I'm just saying when I'm in michigan, it's so hard to get (at least the stuff you want at decent prices) that it feels super exclusive, and it didn't feel exclusive when i went there cause it was like 20 ppl in the store.
but if/when the new color camo's and plaid parka' come out i will probably be back cause those brown and black color camo sleeveless hoddies were fresh.

well bape is a store, and if the store is open on a nice day when lots of people are shopping... then there will be lots of people in the store. the exclusivity lies in the fact that there is only one bape store in the united states and that bape items are produced in much more limited numbers than other clothing lines (especially mainstream ones).

Notorious
07-30-2007, 07:48 PM
great point paulio, and just lol @ frank..

deleteyourself
07-30-2007, 09:34 PM
I actually went to the bape store for the first time on the 28th and it was cool. didn't cop anything (i felt i should have, came all the way from detroit). It's kinda weird but the bape store made me feel a little less about bape. it just felt like any other clothing store.


Do you even wear bape because you like the clothes or because you want to seem cooler than the rest of your friends? It's a store, people can buy stuff! ;)

cyprzhill
07-30-2007, 09:39 PM
i was just wondering if anyone knows if there is any sta earings left?... im waiting for the batman stas to drop to go cop a pair and some earings... and is there any sleeveless hoodies left? thanks in advance...

jkaws
07-30-2007, 10:43 PM
they should have.. i saw some last wednesday wen i went a lot too

j-dwys
07-30-2007, 10:47 PM
i was just wondering if anyone knows if there is any sta earings left?... im waiting for the batman stas to drop to go cop a pair and some earings... and is there any sleeveless hoodies left? thanks in advance...
yea definetly sta earing left, and prolly like 4 colors in sleeveless hoods

arody21
07-31-2007, 04:45 PM
ANNY NEWS ABOUT THE BAT & SUPER BAPESTAR:p

frankpizzel
07-31-2007, 07:00 PM
Do you even wear bape because you like the clothes or because you want to seem cooler than the rest of your friends? It's a store, people can buy stuff! ;)

i wear bape because the i like the stuff, and because its limited. and i know bape is a store, you are missing my point. All I'm saying is on the net it feels exclusive because i can't get it anywhere else. the louis vuitton store feels exclusive even though there are many stores around.
just take it for what you will. just stating my opinion, still think most bape designs are the shit and i will continue to purchase what i like.

paulio4prez
07-31-2007, 07:17 PM
ANNY NEWS ABOUT THE BAT & SUPER BAPESTAR:p

OMG YOU HAVE NO IDEA WHAT YOU ARE TALKING ABOUT!!!!