PDA

View Full Version : BBC x BMW


gedthehead
11-06-2007, 12:41 PM
http://www.brooklynmachineworks.co.uk/family/forums/index.php?a=topic&t=1369

ancoman
11-06-2007, 01:13 PM
For a second I thought it BMW that car company and I was like "SICK!"
But then I saw that and it was like "Meh."
Would've been much nicer as a BMX bike.

oo7dw
11-06-2007, 01:48 PM
pretty random.... iono bout this one.

assasin244
11-06-2007, 07:52 PM
i thought it was going to be on a bmw car

edwin2181
11-06-2007, 07:59 PM
hahaha yeah right, BBC would ruin the german BMW's.

Admit it fellas.

edwin2181
11-06-2007, 08:01 PM
Those bikes are ass btw .

TWhITe
11-06-2007, 08:04 PM
SIck!!!!!!!

ew20koent
11-06-2007, 08:39 PM
lame. could've made a schwinnxbbc collabo. something worth the money.

SHESHYNES
11-06-2007, 08:43 PM
sweet bike, i need one

Soulx6
11-06-2007, 08:45 PM
Meh, thats crap, i got excited for nothing, thought it was gonna be a car.

edwin2181
11-06-2007, 08:49 PM
Those glow in the dark joints were 10000x better IMO.

kidrobot69
11-07-2007, 01:03 AM
only like the handle bars

JaceInman
11-07-2007, 04:46 PM
For a second I thought it BMW that car company and I was like "SICK!"
But then I saw that and it was like "Meh."

hahahaha, me too.

jav
11-14-2007, 04:41 PM
To be honest part of me is glad people arent feeling this collab - means a bunch of hypebeasts wont jump on the brooklyn bandwagon just cos of the pharrell connection ( i believe he has a stake in the business).
bmw make quite possibly the finest frames in the world - ive ridden a park bike for the past six years and it has stood up to some immense riding and abuse.
I've been riding street/xc/downhill for 19 years, and almost every biker i know and have met has nothing but huge repsect for brooklyn machine works and their kit.
so for someone to say a schwinn collab would be more worth the money is, with all due respect, bollocks.
schwinns are factory made. bmw's are handmade. so whilst the bbc collab has no doubt added a slight premuim, to build a brooklyn park bike (here in uk) up to a decent spec would run to a couple of grand (GBP) anyway. so this 'barneys' bike is no more expensive.
flame at will

demello
11-14-2007, 04:56 PM
jav handmade bikes..thats just sick!

gedthehead
11-20-2007, 05:19 PM
check the BMW/Barney's Gangsta track bike in Tokyo......

http://www.brooklynmachineworks.co.u...a=topic&t=1369

scroll on down.....

gorgon
11-21-2007, 12:47 AM
oh shit bbc on a fixed gear woohoo!!

ice_cream_man
11-29-2007, 09:19 AM
i dont want to know how much they cost

tim2nyce
12-03-2007, 01:44 AM
that bike is sick.probably gonna go for a couple grand

urbanlifestylexx
12-03-2007, 04:17 AM
how much the bike?

astro-dog
12-03-2007, 08:37 PM
^^ probly way to much lol i was expecting a bmw (car) in like d&d put o well a bikes nice

EnFuego
12-03-2007, 10:43 PM
well this was misleading :rolleyes:

dtrx22
12-04-2007, 12:00 AM
nice bikes!