PDA

View Full Version : either im a fucking retard or..


nmanderfield
11-07-2007, 08:04 PM
do bbc zippers suck?

yes my hoodies are legit..

either im an idiot or getting the zipper through the second zipper is hard

discuss?

edwin2181
11-07-2007, 08:08 PM
haha my 2nd gen tiger is like that.

I guess you have to break it in or somethin ?

:confused:

palmdrive
11-07-2007, 08:11 PM
my black half and half camo hoody does that. I'm guessing the zippers aren't made well this season

Gbardwell
11-07-2007, 10:10 PM
i always have trouble with that. all my double zip hoodies im standing there a while trying to get it

JohnnyVillan
11-07-2007, 10:11 PM
ALLLLL my hoodies have difficult zippers lol

With the amount of money we spend on these hoodys, they need better zippers.

edwin2181
11-08-2007, 12:15 AM
well don't get me wrong, the damn zipper is top quality on the tiger. It seems like its stainless steel and what not, but damn thing needs to lay off the steroids.

Too strong to zip. lol

impossible56
11-08-2007, 01:25 AM
Def. I have the problem with my sharks.

Shik
11-08-2007, 01:28 AM
yeah sometimes my hoody zippers get stuckk for no reason i don't know why

wzcefiro
11-08-2007, 02:25 AM
i have one hoody with this problem.................so how we fix it then?????

jetscolor
11-08-2007, 06:59 AM
Try to rub some candle (white color) onto the zipper or put one drop of WD-40 into the zipper. My one work perfect

primed
11-08-2007, 07:14 AM
Never had this problem myself, maybe its all the new lame releases?

Ice Cream Bandit
11-08-2007, 09:29 AM
WD-40 would make it smell SO gross.

edwin2181
11-09-2007, 07:13 PM
Never had this problem myself, maybe its all the new lame releases?

or maybe you're just one lucky greaseball !

:)

Djizzl
11-09-2007, 07:14 PM
hmmm, never had this problem :/

retarded?

Nike DUNKaroos
11-09-2007, 10:33 PM
dk bout bbc...but i likey ice cream zips

D-E-V-I-N
11-09-2007, 10:35 PM
i have and Undftd hoodie like that but my bbc hoodie only has 1 zipper and its the best zipper ever

B-A-P-E
11-09-2007, 10:56 PM
the zipper is really diffrent than any other zippers ive had so you just have to get used to it. first hoody i bought it took me a while.

impossible56
11-09-2007, 11:37 PM
my bape stuff is fine other then my shark but all my bbc crap is weird. word.

assasin244
11-10-2007, 11:15 PM
your retarded

nmanderfield
11-11-2007, 10:44 AM
first of all, your username is spelled wrong, its you're, and lastly, who the fuck asked you

assasin244
11-11-2007, 11:44 AM
i spell it like that on purpose, and he did ask "either im a fucking retard or..." secondly who are you?

JaceInman
11-14-2007, 08:22 PM
i spell it like that on purpose, and he did ask "either im a fucking retard or..." secondly who are you?

chill out, it's the motherfucking internet.

edwin2181
11-14-2007, 08:31 PM
motherfucking internet dudes !

pogrebin soy
11-14-2007, 08:38 PM
i used to have this problem. Just make sure the two halves of the zipper line are parallel. Then try starting it.

csf xx bape
11-14-2007, 09:08 PM
lol
zipper: 1
bt2 members: 0

JaceInman
11-16-2007, 03:54 AM
motherfucking internet dudes !

EXACTLY. haha.