PDA

View Full Version : 3/20/08


RobinHood
03-17-2008, 07:00 PM
Happy St. Patty's Day . Some Good News Just In!!!!


New G-shock Thursday 3/20/08

Black & Gold
Limited Quantity Less Than 40. For The Public.

SWZTA
03-17-2008, 07:11 PM
Thanks a lot bro gotta swing by and cop one any idea on the price :)

Shubadaba
03-17-2008, 07:17 PM
any pics or price?

bapesta balla
03-17-2008, 07:20 PM
black and gold, that sounds like it will look great, wish i could afford.

sway_P
03-17-2008, 08:06 PM
http://aycu22.webshots.com/image/49581/2002135414129420293_rs.jpg

http://aycu06.webshots.com/image/45805/2002107243255985315_rs.jpg

http://aycu20.webshots.com/image/47259/2002199656421919185_rs.jpg

http://aycu17.webshots.com/image/46696/2002121451614269541_rs.jpg

http://aycu33.webshots.com/image/46032/2002108351882720791_rs.jpg


Besides the tracksta i dont know wat else havent release they where on the wheel display...TrackSta come out april

Yankskid55
03-17-2008, 08:10 PM
gold and silvas look worn lmao

smackadog
03-17-2008, 08:13 PM
^LMAO at yankskid55 using that pic as his avi ...thnx for the update

maguenza
03-17-2008, 08:13 PM
the trackstas are actually really dope

Yom
03-17-2008, 08:24 PM
all those shoes are nice

sway_P
03-17-2008, 08:28 PM
the trackstas are actually really dope

Co-Sign TrackSta is a must cop

bapesta balla
03-17-2008, 08:48 PM
i like the trackstas, but i wanna buy something i can wear more often, not sure if i can wear running shoes daily.

Shubadaba
03-17-2008, 10:12 PM
Trackstas are awesome. Must cop for me. Any idea how much they will be?

SHESHYNES
03-17-2008, 10:14 PM
My Silver Babies!

The Bizz
03-17-2008, 10:46 PM
My Silver Babies!

hell yeah, those are sick

aznxjustin
03-17-2008, 11:50 PM
are the gold and silver sta's and roadies being released the 20th?

pic9809
03-17-2008, 11:54 PM
heard the silver and gold stas/roadies dont drop in JP until may...

-icecream
03-18-2008, 02:36 AM
ahhh the tracksta's are so nice. thanks for the picture..

TWhITe
03-18-2008, 11:47 AM
Any one can confirm the Black G-Shock along with price?..Much appreciated...

seacabo15
03-18-2008, 01:16 PM
gold or silver? bapesta or roadsta? haha i can't decide

NickEPockets
03-18-2008, 02:18 PM
Price on the G Shock?

bigyen
03-18-2008, 02:18 PM
Do they have the one point hoodies in? the ones with the little ape on the chest, NOT full zip up and it looks like they're made of polo shirt material. comes in grey, black, green and navy. if yes anyone know the price?

qnzchinc
03-18-2008, 02:30 PM
I'm liking those first pair of roadstas

aznxjustin
03-18-2008, 02:50 PM
the gold and silver sta's are better

mykeee
03-18-2008, 03:50 PM
what crewnecks are still there?

jumpmanckp
03-18-2008, 05:24 PM
price is gonna be $252

TWhITe
03-18-2008, 07:29 PM
finally some talking about this threads topic....thank you jumpman...

jumpmanckp
03-18-2008, 07:33 PM
no prob lol

Alex3000
03-18-2008, 07:46 PM
plan on checkin this out tomorrow or thursday.
Supreme was pretty dead today.

jumpmanckp
03-18-2008, 07:49 PM
man im dying fot those gold and silver stas losl right ckp

hell yeah alex lol

RobinHood
03-18-2008, 08:51 PM
Yes Zir . $252.00 they are sweet and beautifull. Seen them on the staff today at BNY . Lookn real clean . an every day type watch to wear finally.

mikeyut
03-18-2008, 09:17 PM
what does the g shock look like? any pics?

ankbalejr
03-18-2008, 09:38 PM
Trackstas look like stabs, or more like cortez

soulchild12
03-18-2008, 10:07 PM
U mean shoes??

Shubadaba
03-18-2008, 11:59 PM
Trackstas look like stabs, or more like cortez

What the hell are you talking about? And which Marvel sta's you looking for?

bape4life
03-19-2008, 11:28 AM
Do they have the one point hoodies in? the ones with the little ape on the chest, NOT full zip up and it looks like they're made of polo shirt material. comes in grey, black, green and navy. if yes anyone know the price?

yes, they are in the ny store. it was less than $180 before taxes.

king qeemon
03-20-2008, 12:11 AM
what does the g shock look like? any pics?

price is gonna be $252

http://www.highsnobiety.com/uploads/RTEmagicC_bape_gshock_01.jpg.jpg

NickEPockets
03-20-2008, 10:49 AM
Are there all gold Bapestas releasing as well? I only saw Roadstas in Gold and Bapestas in Silver...

Natalie
03-20-2008, 02:16 PM
got 6 new g shocks if u guys interest... Will post them later

soulchild12
03-20-2008, 05:55 PM
Post it! bro

mike do
03-21-2008, 02:08 AM
What the hell are you talking about? And which Marvel sta's you looking for?

Do you know anything about shoes or are you just a beast?

NickEPockets
03-21-2008, 01:30 PM
Any word on whether there will be Gold Bapestas along with the Roadstas?

TWhITe
03-21-2008, 01:38 PM
they had a pre release..suppose to drop again in a month or so..

creepycookie
03-21-2008, 02:50 PM
do you guys gonna cop silver or gold stas??

j-dwys
03-21-2008, 11:03 PM
Trackstas are awesome. Must cop for me. Any idea how much they will be?
i think in the catalogue it said the equivilent to like 130 .... so maybe like 170 in the US i would guess

no idea tho

paulio4prez
03-23-2008, 04:03 PM
gold or silver stas were expected in mid-april/may was what i heard

ToDrunk2Walk
03-23-2008, 11:47 PM
does anybody know what was the price on the g-shock ????

NickEPockets
03-23-2008, 11:51 PM
$252............

light
03-24-2008, 01:24 PM
any word on the new milo sponge bob?