PDA

View Full Version : 1/6/07


theafroshane
01-06-2007, 01:01 PM
No sharks. Big line.
Unhappy folks.




They did release the hoodies with jumbled bape on the left breast and larger jumble on back withh the busy work shop around it.

36 chambers
01-06-2007, 01:03 PM
yess... i hate drops on saturdays i work all day so i never get the releases.

what_it_is
01-06-2007, 01:03 PM
wow. again?

franalations
01-06-2007, 01:28 PM
dang.. I guess they are waiting till I go out to NYC on the 19th lol.

Bukkake
01-06-2007, 01:32 PM
they are just trying to get rid of all the crap they have left over.. no matter what the sharks will sell out asap.. but if they got a line of 100 people deep with money they are just trying to spend..they just try to get the remaning product out the store..aint none of you kids ever work retail before?

CausingChaos
01-06-2007, 01:47 PM
^^^^^

not really cuz half the kids dont even walk in when they hear nothing has dropped.....Guess someone was first in line to walk in the store for a jumbled hoodie HAHAHAHA

MrFrizz
01-06-2007, 02:56 PM
okay im too sore ffrom the supreme lineup... so thank god there is no sharks!

apeheadla
01-06-2007, 03:50 PM
r the hoodies that released today only zip-ups or did they make pullovers

trotterleg
01-06-2007, 05:25 PM
New to this line. if i go tomo will i have to wait to get in

dcoop18
01-06-2007, 05:29 PM
okay im too sore ffrom the supreme lineup... so thank god there is no sharks!

anything good in there?

remshady
01-06-2007, 05:40 PM
Only if you are there at opening...otherwise no line.

New to this line. if i go tomo will i have to wait to get in

ohshititsdave
01-06-2007, 05:41 PM
slept there since 7 fucking threw the rain wdf no shark so pissed....

MLGVALO
01-06-2007, 06:56 PM
Any pics of the line? Estimate # of people at bape?

Moneyispower23
01-06-2007, 07:11 PM
estimated idiots who camped out ?

idk

francisthemantis
01-06-2007, 07:55 PM
damn wat a disappointment. sucks to those who camped out

Ape-Hunter
01-06-2007, 09:40 PM
The employees had the nerve to come outside wearing the new shark hoodys but said they wasnt releasin them yet!

pavlovsvodka
01-06-2007, 09:48 PM
The employees had the nerve to come outside wearing the new shark hoodys but said they wasnt releasin them yet!


"taste it"

j2daedubblef
01-06-2007, 10:11 PM
It was good meeting everyone today.. even though I turned around and it was a ghosttown..

u got ditched?

Mr.Me Too
01-06-2007, 10:20 PM
Wow Thats Messed Up But Yea Im Willin To Wait Inline 4 Cash Hit Me Up

Notorious
01-06-2007, 10:23 PM
hahaha chris, u too funny

khoffa
01-06-2007, 11:15 PM
The employees had the nerve to come outside wearing the new shark hoodys but said they wasnt releasin them yet!

what the fucks new york coming to that this is allowed.

Dai D
01-07-2007, 12:01 AM
estimated idiots who camped out ?

idk

Easy there my dude.....easy there.

leetskeet
01-07-2007, 12:05 AM
So when IS it dropping? =/ i was there. Really mad right now ha ha.

Baby Matrix 25
01-07-2007, 12:07 AM
not sure anyone knows right just yet...or do they?

Dai D
01-07-2007, 12:13 AM
If you already camped out the last 2 nights, mind as well go again tonight. You never know. I won't be going. Not worth enough for me to go again.

dcoop18
01-07-2007, 12:21 AM
wow, thats bape employees. haha wow. sorry to everyone who camped out. to me it seems its worth it to pay resellers' prices. i mean two nights of your life has to be worth more then 500 bucks. idk, maybe im wrong.

dcoop18
01-07-2007, 12:22 AM
they are just trying to get rid of all the crap they have left over.. no matter what the sharks will sell out asap.. but if they got a line of 100 people deep with money they are just trying to spend..they just try to get the remaning product out the store..aint none of you kids ever work retail before?

well put! i was thinking the same thing

j2daedubblef
01-07-2007, 12:34 AM
not sure anyone knows right just yet...or do they?

i'm sure people know, just won't say and if it gets out maybe the site will "mysteriously" shut down again like it did for the tigers haha.

theafroshane
01-07-2007, 12:52 AM
Here's a shot I took of the line just before opening... just got home for the day so sorry it's so late!

http://mshane.com/mybapes/minds/unsharkline.jpg

francisthemantis
01-07-2007, 12:57 AM
i parked by bape last night for like 5 mins, saw some of yall standin out in the open by 2 am. i think the first in line was that black guy on the right. such a dissappointment day indeed.

tuna
01-07-2007, 12:58 AM
They were seen wearing the new shark hoodies months ago!!
Dont you remember it was posted several times.
Back when we thought that the new camo sharks were fake!!!!

yep saw the manager with a the black camo a while back. but i think the one he has is a different version since its a full camo version.

CausingChaos
01-07-2007, 01:28 AM
nice pic some kids were there before midnight...oh well

czar
01-07-2007, 01:38 AM
Nice meeting the fellow BT guys today. I felt very welcomed sucks that there were no sharks though.

flyingalex- Most of those "new" guys are resellers.

wzcefiro
01-07-2007, 02:24 AM
they should raffle hehe.....or they do????

apeheadla
01-07-2007, 03:14 AM
can sum1 take pics of tomorrows line

im curious to see how many people go again

nycbapehead
01-07-2007, 06:16 AM
just passed by an hr ago seen 5 chinese kids waiting outside wit chairs .

dey said dey werent on bapetalk2 . was it anyone on here tho ?

Solebreaker
01-07-2007, 07:41 AM
2 days... smh wtf!

theafroshane
01-07-2007, 09:37 AM
For the last time...

Don't start threads asking if stuff dropped on a day. That means you Redskull89. You got 3 posts so before you make any more of an ass of yourself READ the damn READ ME about posting drop info.

If people continue disregarding the rules, bans will result.

redskull89
01-07-2007, 09:57 AM
For the last time...

Don't start threads asking if stuff dropped on a day. That means you Redskull89. You got 3 posts so before you make any more of an ass of yourself READ the damn READ ME about posting drop info.

If people continue disregarding the rules, bans will result.

I wasn't asking. I was telling. thank u very much. my post count doesn't mean nothing. just cuz I don't come on and post a lot doesn't mean I'm new. I bet I have more hoodies than you.

and wtf I hav 18 posts not 3. lol
its words on a forum, what's there to get mad about. and are you that tall black dude? the 1 wearin the red camo the other day.

G.A.P.
01-07-2007, 10:06 AM
Smh...........

Anjinzuka01
01-07-2007, 10:11 AM
I wasn't asking. I was telling. thank u very much. my post count doesn't mean nothing. just cuz I don't come on and post a lot doesn't mean I'm new. I bet I have more hoodies than you.

and wtf I hav 18 posts not 3. lol
its words on a forum, what's there to get mad about. and are you that tall black dude? the 1 wearin the red camo the other day.

Yo just listen to the man and follow the forum rules, no need to beef over this.

theafroshane
01-07-2007, 10:18 AM
I wasn't asking. I was telling. thank u very much. my post count doesn't mean nothing. just cuz I don't come on and post a lot doesn't mean I'm new. I bet I have more hoodies than you.

and wtf I hav 18 posts not 3. lol
its words on a forum, what's there to get mad about. and are you that tall black dude? the 1 wearin the red camo the other day.

Here's what ur post was smart ass.

redskull89 (http://www.bapetalk2.com/member.php?u=1066) http://www.bapetalk2.com/images/statusicon/user_online.gif vbmenu_register("postmenu_58363", true);
WHATS BAPE
Join Date: Nov 2006
Posts: 18
http://www.bapetalk2.com/images/reputation/reputation_pos.gif


http://www.bapetalk2.com/images/icons/icon1.gif 1.o7
catalogs dropping. ?
Last edited by redskull89 : 3 Hours Ago at 06:58 AM.




So.......

What the hell is that "?"

If it's confirmed, be more careful with your punctuation. And you had 3 posts when u made the thread. 18 now. big deal. Just follow the rules please.

Moneyispower23
01-07-2007, 10:22 AM
yo matt lock this and delete the 1/07

we wil lstart a new one with REAL info

Absolution
01-07-2007, 10:28 AM
We can now stop with the nonsense.


This is a release thread. All information asking if an item has been released

will be ignored or answered by a very kind person.



Lets keep it moving and not crowd this thread with jibber jabber. Thank You.

CactusBri
01-07-2007, 12:35 PM
just passed by an hr ago seen 5 chinese kids waiting outside wit chairs .

dey said dey werent on bapetalk2 . was it anyone on here tho ?

they are there all the time