PDA

View Full Version : 01/24/2007


DOKONIMONAI
01-24-2007, 12:56 PM
:eek:

http://www.cliffedge.co.jp/images/item/070123/NU5573-03.jpghttp://www.cliffedge.co.jp/images/item/070123/NU5593-03.jpg

ShawTiie
01-24-2007, 12:57 PM
haha it look so fruity..but thanks for the update

francisthemantis
01-24-2007, 12:57 PM
crewnecks are out too?

CactusBri
01-24-2007, 12:59 PM
sweet:eek: :D :cool:

DRON61
01-24-2007, 01:00 PM
Crewnecks??????? Heard no one was really online today....

badboy12910
01-24-2007, 01:02 PM
^^im guessing yeah

Hype©
01-24-2007, 01:08 PM
Was there at 12:30 didn't see any multicamo.sta hoody

theafroshane
01-24-2007, 01:11 PM
Hmm...

crewnecks probably not the same day. Usually following day. Did these drop?! Please confirm.

DOKONIMONAI
01-24-2007, 01:13 PM
Was there at 12:30 didn't see any multicamo.sta hoody

theyre there now

francisthemantis
01-24-2007, 01:14 PM
theyre there now

talk bout missin the boat, so no crewnecks today?

theafroshane
01-24-2007, 01:16 PM
Damn... late drops are such killers...

DRON61
01-24-2007, 01:17 PM
Definately there right now. No crews and no Apee......

theafroshane
01-24-2007, 01:18 PM
How could u tell from colorado!? haha...i'll be in Breck in 10 days...woohoo!!!

Damn too bad I'm stuck at work.

DRON61
01-24-2007, 01:26 PM
I got eyes and ears all over this world....Breck is awesome. My buddies went up today but i'm waitin for my blue crystal camo hoody. Lol! Holla when your out this way. I hold down this town. (Boulder)

theafroshane
01-24-2007, 01:28 PM
PMd u to keep this thread on topic.

36 chambers
01-24-2007, 01:44 PM
whats retail?

DOKONIMONAI
01-24-2007, 01:53 PM
whats retail?

$300 :mad:

Hype©
01-24-2007, 01:56 PM
nvm i got my self the grey one =)

theafroshane
01-24-2007, 01:57 PM
Why the sad face? That's the cheapest price of any hoody. Sharks etc $326, crystal camos $353...

Wow cliff is charging almost double retail here. Crazy!

DOKONIMONAI
01-24-2007, 02:02 PM
Does anyone know what time these dropped?

Cause I cannot deal with going at 12noon and nothing being there only to leave and have something drop.

approximately 12:45 PM

Hype©
01-24-2007, 02:04 PM
I wanted crew neck oh wells

n7best
01-24-2007, 02:06 PM
they will have it???

Bukkake
01-24-2007, 02:15 PM
Just got back....they look way 2 fruity and they got TONS of them..I'm sure they will last untill tomorrow

deleteyourself
01-24-2007, 02:20 PM
Hmm...they look fruity in the pictures. I can't imagine in person.

DOKONIMONAI
01-24-2007, 02:31 PM
Just got back....they look way 2 fruity and they got TONS of them..I'm sure they will last untill tomorrow

i think only S & M will last till tomorrow

bighed bapesta11
01-24-2007, 02:33 PM
don't think they'll last too long...they're letting people buy 3!

KleanKicks
01-24-2007, 03:19 PM
Honestly wasnt feeling them in person

bapehead7148
01-24-2007, 04:02 PM
Bape NY is really tryna switch things up with these unique drop times. Next thing you know it'll be late day drops around 4 or 5.

bknykev
01-24-2007, 04:08 PM
only S and M left in white. i got trapped in my car cuz of the fire across the street but copped! anyone need a grey L, let me know. i won't rape.

CausingChaos
01-24-2007, 04:14 PM
multi sta hoodie so hot setting the block on FIYAHHHHH!!!!

akthawonder030
01-24-2007, 04:55 PM
so are they lookin gay?

EnFuego
01-24-2007, 04:58 PM
theyre a little too colorful for my taste

jun187
01-24-2007, 05:11 PM
anyone have any ideas on whats dropping tomorow


also what stas were upstairs

hotkohls
01-24-2007, 05:25 PM
these will look much cuter in apee i'm sure...

DRON61
01-24-2007, 05:35 PM
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ. Wake up fools... :D

dcoop18
01-24-2007, 05:41 PM
will someone pick me up a white one? i will pay you for your troubles. i am at school in boston. please pm if you can help a fellow bapetalker2 out

xl by the way

wzcefiro
01-24-2007, 05:51 PM
i saw some box shippin in today. on the box is says 9 10 11 and from another truck a few boz it says DS............

bknykev
01-24-2007, 05:55 PM
will someone pick me up a white one? i will pay you for your troubles. i am at school in boston. please pm if you can help a fellow bapetalker2 out

xl by the way

3PM, XL was sold out

astroboy1018
01-24-2007, 05:55 PM
no white medium sta hoodys...so i got a grey

CausingChaos
01-24-2007, 05:55 PM
will someone pick me up a white one? i will pay you for your troubles. i am at school in boston. please pm if you can help a fellow bapetalker2 out

xl by the way


Since you have a black tiger and I have the white multi-sta you desire and since both of these items are sold out. I will trade you heads up and I will send you a little extra for your shipping troubles. =)

Please PM me and help a fellow bapetalker2 out.

astroboy1018
01-24-2007, 06:05 PM
^^sounds like a good deal to me..lol

tha_23_greatest
01-24-2007, 06:22 PM
Somebody hit me up if they aint asking crazy a## prices for it sz.l and xl plz

Dai D
01-24-2007, 06:48 PM
^^sounds like a good deal to me..lol

Sounds like what your avatar is doing. lol

cminx
01-24-2007, 06:57 PM
the white one look good in person IMO. i got my size in white and selling one size L for my friend now.

Undftd
01-24-2007, 07:46 PM
good day today

was able to pick up a white L and a white XL

both for sale, hit me up if your interested

Icecreamape
01-24-2007, 08:45 PM
They look gay in person. But great if your coming out the closet to your friends and family members. So do your thing if you need to.

azndunkaddict3d
01-24-2007, 09:12 PM
when i walked in at 2:30, they still have the white and grey in Large on the rack, but i passed. Now it seems to be a bad move.

CactusBri
01-24-2007, 09:54 PM
i am guessing they are sold out by now...some1 confirm

feel sorry to those who slept on this drop

i picked one up at a little past 6:00 tonight. they had a few left, mostly grey, some white :D .

akthawonder030
01-24-2007, 09:57 PM
Do the hoody's look gay or not? that is what I wanna know

CactusBri
01-24-2007, 09:59 PM
i think they were both nice. the white was a little to bright for me, but i like the grey and it goes good with my anniversary roadstas. so in my opinion, no there not.

nmbunfonyz
01-24-2007, 10:32 PM
this multi sta hoody looks good on person.

Hype©
01-24-2007, 10:52 PM
yea they look better in person. the grey especially. =)

kogepan
01-24-2007, 11:00 PM
Haha, style in Japan is completely different than in America. People were fiending for this Sta Parka. Prices on Yahoo.co.jp are O.O

bapehead7148
01-24-2007, 11:03 PM
its all just based on perception. some may think its fruity and has too many colors (especially the white) and others may think its unique and stands out. Honestly in my opinion i think the sta parka overall isn't one of bape's greatest ideas but hey...wateva floats ur boat.

btw...anyone kno the retail on the milo key caps?

CactusBri
01-24-2007, 11:05 PM
i asked him about the key caps. i think he said $25

bapehead7148
01-24-2007, 11:13 PM
^ thx man.

CausingChaos
01-24-2007, 11:13 PM
i bought the key caps today $23

bapehead7148
01-24-2007, 11:22 PM
^ o ite good looks. guess ill go by there 2morrow n pik em up. btw chaos, luvin the varsity

Hype©
01-24-2007, 11:35 PM
i bought the key caps today $23

were you in id 90's?

CausingChaos
01-24-2007, 11:44 PM
Nope!!!

No problem bapehead Im happy you like it...I just finished counting all them singles lol...the hell with it money is money ...was just too windy to count that day. I actually only want the cyborg milo in my pack. lol I should make a thread for the rest of them lol

bapehead7148
01-24-2007, 11:59 PM
theres actually only two of them i want not including the cyborg so maybe we could work summin out?

bknykev
01-25-2007, 12:04 AM
people don't have problems with colorful bapestas like the un11ths but they think these are too fruity?

j2daedubblef
01-25-2007, 12:08 AM
theres actually only two of them i want not including the cyborg so maybe we could work summin out?

i'll take one or 2 to complete the set....let me know!

bapehead7148
01-25-2007, 12:09 AM
people don't have problems with colorful bapestas like the un11ths but they think these are too fruity?

maybe its b/c clothing covers a much larger scale of ur body and has more of an influence on ur appearance than shoes...jus a guess

illmatickal
01-25-2007, 01:09 AM
anyone know when the crews are dropping?

bapehead7148
01-25-2007, 01:39 AM
grey stays on his shit

crea
01-25-2007, 11:31 AM
does anyone know the exact date the white BAPE belts are dropping?
i heard febuary butnot sure when in feb
thanks alot!~

rd ninja
01-25-2007, 12:45 PM
only S and M left in white.

that's a first, guess they finally fixed their ordering on the smaller sizes...