PDA

View Full Version : 11/11/06


tuna
11-10-2006, 09:50 PM
was at the store while they were closing out. and saw the staff prepare these for release tomorrow

http://www.cliffedge.co.jp/images/item/061106/NU3058-03.jpg

and gloves with the star on it

Chrome Hearts
11-10-2006, 10:34 PM
was at the store while they were closing out. and saw the staff prepare these for release tomorrow

http://www.cliffedge.co.jp/images/item/061106/NU3058-03.jpg

and gloves with the star on it

Tried ordering these off Cliff Edge a while back. Didn't have my size even though they were shown available. I went on Yahoo Japan and noticed that Aoyoma came out with special version of this hoodie, I believe only in blue though in which real fur was used on the rim of the hoodie. The fur looked brown to me. Also, the Bape tag was different from these normal versions too.

Now those special editions with the brown fur are nice.

Tuna, you're the man. Appreciate all the accurate info you always give.

czar
11-10-2006, 10:39 PM
Nice info Tuna welcome to the board.

ShawTiie
11-10-2006, 10:51 PM
any one know the price ?...loving the grey and red ;)

tuna
11-10-2006, 10:54 PM
any one know the price ?...loving the grey and red ;)

$300 before tax

astonibape
11-10-2006, 10:55 PM
was interested.. not anymore.

Chrome Hearts
11-10-2006, 10:56 PM
$300 before tax

Do you know if the special Aoyama edition (real fur trim) is being released since we received the Red+Black Shark + Black/Grey Reversibles?

Chrome Hearts
11-10-2006, 10:58 PM
was interested.. not anymore.

It's actually quite subtle. Blends in more with what other Jap brands are doing. LIke bounty hunter or number (n)ine. The fur trim on the hood is applying a different texture to the hoodie. I also like it cuz it doesn't scream BAPE. I hope you change your mind. It's a subtle but luxurious piece.

czar
11-10-2006, 11:10 PM
It's actually quite subtle. Blends in more with what other Jap brands are doing. LIke bounty hunter or number (n)ine. The fur trim on the hood is applying a different texture to the hoodie. I also like it cuz it doesn't scream BAPE. I hope you change your mind. It's a subtle but luxurious piece.

What do you work for Nigo or something? LOL

dcoop18
11-10-2006, 11:18 PM
Hey ChromeHearts! its good to see you on here buddy! I will be at busy workshop tomorrow, hope to see you all

astonibape
11-10-2006, 11:27 PM
what the hell just happened?

after reading chrome hearts post, I got up hopped in my car and drove to bws to camp out for the fur trim. i feel violated.

tuna
11-10-2006, 11:32 PM
Do you know if the special Aoyama edition (real fur trim) is being released since we received the Red+Black Shark + Black/Grey Reversibles?

i dont know

Chrome Hearts
11-10-2006, 11:48 PM
Hey ChromeHearts! its good to see you on here buddy! I will be at busy workshop tomorrow, hope to see you all

Same. Just been lurking. Actually registered here upon receiving the intial invite a while back.

Chrome Hearts
11-10-2006, 11:49 PM
what the hell just happened?

after reading chrome hearts post, I got up hopped in my car and drove to bws to camp out for the fur trim. i feel violated.

LOL, you serious? You know you want to withdraw all your money out of your savings account and give it to me! ;)

dcoop18
11-10-2006, 11:56 PM
Same. Just been lurking. Actually registered here upon receiving the intial invite a while back.
Well, Welcome! Maybe ill see you tomorrow, ill just flash my Chrome Hearts chain and youll know haha

dcoop18
11-10-2006, 11:57 PM
by the way, thanks tuna for the heads up!

Moneyispower23
11-11-2006, 12:43 AM
early start, dam tuna good shit welcome

ill be there around 12:45-1 holla

Psi Kappa
11-11-2006, 01:24 AM
What do you work for Nigo or something? LOLLOL. Thats what i was thinking.

AKBAPE
11-11-2006, 10:13 AM
If yall think these are hot wait until you see the sailor hoodies in person that dropped in japan today. they are number 1 on page 13. All 7 camo colors with camo thermal lining. And the hoody zips down so you can show off the sick camo thermal lining of hoody and inside of jacket. A true sleeper for this season. Wait until you see that shit in person!

DRON61
11-11-2006, 10:29 AM
got picks of that sick jacket sailor style....?

AKBAPE
11-11-2006, 11:06 AM
Theyre on stay246.jp already

THURO BK
11-11-2006, 11:48 AM
If yall think these are hot wait until you see the sailor hoodies in person that dropped in japan today. they are number 1 on page 13. All 7 camo colors with camo thermal lining. And the hoody zips down so you can show off the sick camo thermal lining of hoody and inside of jacket. A true sleeper for this season. Wait until you see that shit in person!

Tru story...that joint is BA-NAN-AZ...all colorz,w/ grey trim...the hood zips in half to show the camo liner. Then u got a subtle color on color outlined "BAPE" across the chest...Nice piece!!!

That blue one is gonna pop wit the magic roadiez...

Side note...That squirrel trim hoodie bites...ya'll gotta be kiddin me...:confused:

rd ninja
11-11-2006, 12:53 PM
I went on Yahoo Japan and noticed that Aoyoma came out with special version of this hoodie, I believe only in blue though in which real fur was used on the rim of the hoodie. The fur looked brown to me. Also, the Bape tag was different from these normal versions too.


are you talking about pg 13 #12? if so, those are pretty expensive

ShawTiie
11-11-2006, 12:56 PM
are you talking about pg 13 #12? if so, those are pretty expensive

300$ before tax...probably around 330$ max

rd ninja
11-11-2006, 01:40 PM
if i have chrome hearts right, he's saying there are two editions... the "deluxe" one with real fur is catalog priced at \36000 or about $500 after tax at bapenyc. anyway, interested to hear the report from the frontline.

tuna
11-11-2006, 01:43 PM
if i have chrome hearts right, he's saying there are two editions... the "deluxe" one with real fur is catalog priced at \36000 or about $500 after tax at bapenyc. anyway, interested to hear the report from the frontline.

nyc doesnt have real fur version

clove503
11-11-2006, 03:06 PM
sailor hoodys look real nice

Moneyispower23
11-11-2006, 06:07 PM
hahaahah nice seeing whoever i saw today

36 chambers
11-11-2006, 06:31 PM
tuna is the main man on bapetalk.com lol he got madd info

dcoop18
11-11-2006, 09:10 PM
anyone notice they take your tags now haha

c2guns
11-11-2006, 09:19 PM
they been taking the tags for awhile now. at least 2-3 months maybe even more

markymark23
11-11-2006, 09:22 PM
they been taking the tags for awhile now. at least 2-3 months maybe even more

2-3 months? its been much longer than that...

cminx
11-12-2006, 01:01 AM
sometime they forget to take the tag out like my green crystal hoody.